სასტუმროს მართვა
ოთახების მართვის ინტენსიური კურსი  - სტაჟირება ბრენდულ სასტუმროში



ოთახების მართვის ინტენსიური კურსი გთავაზობთ იდეალურ შესაძლებლობას გაიცნოთ სასტუმროს 3 მთავარი - მიღება-განთავსების, დასუფთავების და დაცვა/უსაფრთხოების (დანაკარგის თავიდან აცილების) დეპარტამენტის ფუნქცია მოვალეობები ან არსებული ცოდნა გაიღრმავოთ და კვალიფიკაცია აიმაღლოთ!

კურსი შედგება შემდეგი მოდულებისაგან:
1. ტურიზმის სფეროს და სასტუმრო ინდუსტრიის ზოგადი მიმოხილვა;
მიღება-განთავსების დეპარტამენის ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები და ეფექტური მართვა;
2. დასუფთავების დეპარტამენტის როლი სასტუმრო ინდუსტრიაში, დასუფთავების საერთაშორისო        სტანდარტები და ეფექტური მართვა;
3. დაცვის/დანაკარგის თავიდან აცილების დეპარტამენტის ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობა და როგორც სტუმრისათვის, ასევე დასაქმებულთათვის უსაფრთხო გარემოს შექმნა.
 
ტრენერი - ნათია ბარბაქაძე
თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის დოქტორანტი ტურიზმის მიმართულებით

10 წელზე მეტი სამუშაო გამოცდილება სასტუმრო ინდუსტრიაში

სასტუმრო „Hotels & Preference Hulaing Tbilisi”
ტრენინგ მენეჯერი

სასტუმრო „Hotels & Preference Hulaing Tbilisi”
სტუმართა მომსახურების მენეჯერი

სასტუმრო „Tbilisi Marriott”
რეცეფციის კოორდინატორი
ღამის აუდიტორი
რეცეფციონისტი
 
1. ტურიზმის სფეროს და სასტუმრო ინდუსტრიის ზოგადი მიმოხილვა
• ტურიზმის როლის მიმოხილვა საქართველოს ეკონომიკის ჭრილში;
• ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის სტატისტიკური მონაცემები;
• სასტუმროს ტიპები და კლასიფიკაცია;
• ცნობილი ბრენდის სასტუმროები წარმოდგენილი საქართველოს მასშტაბით;
• საქართველოს ტურიზმის სტრატეგია 2025 წლისათვის.
 
მიღება-განთავსების დეპარტამენტის მართვა
• სასტუმროში არსებული დეპარტამენტები, საშტატო ნუსხა, ფუნქცია-მოვალეობები;
• ოთახების კატეგორიები და სპეციფიკები;
• სასტურმოს მიერ შეთავაზებული ძირითადი პროდუქტები და მომსახურებები;
• მიღება-განთავსების დეპარტამენტში შემავალი ქვე განყოფილებები: ჯავშნების დეპარტამენტი, მიმღები, ბიზნეს ცენტრი, მძღოლები, ოთახი განსაკუთრებული სტუმრებისათვის, კონსიერჟი/სტუმართა მომსახურების მენეჯერი. ცვლები და ცვლის მიხედვით განსხვავებული რეპორტები და ამოცანები;
• სტუმრის მიღება/განთავსება/გაწერის ზოგადი პროცედურა (Check In/Check Out);
• პირველი შთაბეჭდილების შექმნა;
• ტელეფონზე საუბრის ეტიკეტი;
• ჯავშნების მართვა (სხვადასხვა წყაროდან მიღებული ჯავშნები (OTA, ფაქსით, მეილით, ტელეფონით, ცენტრალური ჯავშნების სისტემით მიღებული ჯავშნები);
• OTA Channels – Booking.com; Expedia.com; Tripadvisor.com; Hotelbeds.com – ზოგადი მიმოხილვა;
• კომუნიკაციის დამყარება და პრობლემური სიტუაციების მართვა;
• სასტუმრო, როგორც ერთი მთლიანი ორგანიზმი;
• სტუმრის გაწერა, ანგარიშსწორება;
• სტუმრების დაყოფა სეგმენტების მიხედვით, RATECODES, PACKAGES, ფასები;
• სტუმრების მოლოდინები;
• ლოიალურობის პროგრამები და მათი არსი;
• ჩაცმის წესი და ეთიკის სტანდარტები.


ტრენერი ნინო ბაბაკიშვილი
საერთაშორისო ეკონომიკური ურთიერთობების მაგისტრი
სერთიფიცირებული ტრენერი

სასტუმროს ინდუსტრიაში 20 წლიანი სამუშაო გამოცდილება
კარიერა დაიწყო ა.შ.შ-ში სამუშაო მივლინებით - „გრენდ საიპერსი'' (ფლორიდა)ჰაუზქიფინგის სუპერვაიზერი

სასტუმრო ქორთიად მარიოტი
სპორტდარბაზის კურატორი

სასტუმრო „Tbilisi Marriott”
ადმინისტრაციული ლოჟის კურატორი

სასტუმრო - ,,აბრეშუმის გზა''
ტრენერი და ჰაუზქიფინგის მენეჯერი

სასტუმრო „Hotels & Preference Hulaing Tbilisi”
განყოფილების ტრენერი და კოორდინატორი

სასტუმრო ,,იბისი''
ჰაუზქიფინგის მენეჯერი

2. დასუფთავების დეპარტამენტის მართვა
• დასუფთავების დეპარტამენტის სტრუქტურა და პოზიციების მიხედვით უფლება-მოვალეობები, სამუშაო აღწერილობა;
• ოთახების დასუფთავების სპეციფიკა;
• საჯარო თავშეყრის ადგილები;
• დასუფთავების სახეები;
• ოთახის სტატუსები;
• დასუფთავების საერთაშორისო სტანდარტები;
• სამრეცხაოს სპეციფიკა;
• დასუფთავების დეპარტამენტის უსაფრთხოებისა და ჰიგიენის სტანდარტები;
• DND, Room Discrepancy Report;
• “Home away from Home”.



ტრენერი - ირაკლი ქოპილაშვილი
ივ.ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
იურიდიული ფაკულტეტი, სპეციალობა სამართალმცოდნე

საქართველოს ადვოკატთა ასოციაციის წევრი - ადვოკატი სისხლის სამართლის სპეციალიზაციით

სასტუმრო „Holiday Inn”  - უსაფრთხოების დეპარტამენტის ცვლის უფროსი
სასტუმრო „Holiday Inn”- უსაფრთხოების მენეჯერი
 
ჩატარებული ტრენინგები:
„Holiday Inn”- ის უსაფრთხოების სამსახურის თანამშრომელთათვის
 
3. დაცვის/დანაკარგის თავიდან აცილების დეპარტამენტის მართვა
• Security VS Loss Prevention
• უსაფრთხობის დეპარტამენტის სტუქტურა;
• ცვლები და მოვალეობები;
• სახანძრო უსაფრთხოება;
• სასტუმროში არსებული ხანძარსაწინააღმდეგო დაცვის სისტემები;
• ევაკუაცია;
• პრობლემური სიტუაციების მართვა;
• პირველადი დახმარება.
 
 
კურსის ხანგრძლივობა და ფასი:
1. ტურიზმის სფეროს და სასტუმრო ინდუსტრიის ზოგადი მიმოხილვა - 2 საათი
მიღება განთავსების დეპარტამენტის მართვა - 8 საათი - ფასი 250,00 ლარი
2. დასუფთავების დეპარტამენტის მართვა - 6 საათი - ფასი 150,00 ლარი
3. დაცვის/დანაკარგის თავიდან აცილების დეპარტამენტის მართვა - 6 საათი - ფასი 150,00

სამივე მოდულის აღების შემთხვევაში ფასი 500,00 ლარი ნაცვლად 550,00 ლარისა

ბონუსი: სტაჟირება - 1 კვირა - საერთაშორისო ბრენდის 5 ვარსკვლავიან სასტუმროში
 
 
სწავლების მეთოდები:
  • პრეზენტაცია;
  • როლური და სიტუაციური თამაშები;
  • დისკუსია/დებატები.
კურსის დასრულების შემდეგ, ტესიტირების საფუძველზე წარმატებულ სტუდენტებს გადაეცემათ სერთიფიკატები.

დარეგისტრირდით შემდეგ ბმულზე:
https://forms.gle/ZwpYU6UfqF8kcjh28
 
02.12.2015

საკონტაქტო ინფორმაცია

მიცკევიჩის 27ბ, VII სართული
555 36 35 78;599 45 24 65
Mon-Fri: 11:00 am-9:00 pm Sat: 11:00 am-3:00 pm

შემოგვიერთდით Facebook-ზე